On the job!

25 oktober 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Mijn eerste paar dagen als intern bij Border Angels zitten er inmiddels op. Waar er in het begin voornamelijk chaos heerste en het niet echt duidelijk was wat er nou van mij verwacht werd, is er nu een stukje duidelijkheid. Ik ben inmiddels met een paar projecten bezig (voornamelijk computerwerk) en af en toe help ik mee met een evenement (check ook http://www.borderangels.org). Zo ben ik gisteren bij de Immigration Consultation geweest en was ik vandaag samen met Enrique aanwezig in Chicano Park, om presentaties te geven aan schoolkinderen. Mijn uren zijn verder aardig flexibel; ik kan in principe zelf bepalen wanneer ik naar het kantoor ga en wanneer niet, maar op sommige momenten is het sowieso goed om erbij te zijn.

Naast de internship ben ik eindelijk een paar keer wezen sporten, wat fijn voelde na een week van in feite alleen maar stilzitten. Vandaag is als het goed is de laatste dag van de 'hittegolf' (4 dagen van zo'n 39 graden en volle zon). De komende dagen zal het dus iets afkoelen en kan ik hopelijk ook buiten gaan hardlopen bij Chollas Lake.

Hasta luego!

(oja check ook de foto's op de fotopagina)

1. Ria:
    26 oktober 2017
    Ha Nadim , je bent goed bezig man. Fijn dat je ook weer hebt kunnen sporten. Kleurrijke foto's. Groetjes van tante Rie
  2. Milan:
    30 oktober 2017
    Koel hoor, hoe gaat dat in combinatie met studiedingen enzo? Wat doe je daar dat je als studiedingen mee terug kan nemen?